======================================================================================================

dijous, de març 08, 2007

Me gusta ser mujer


Les dones són majoritàriament mileuristes i submileuristes
(laMalla.net)
Aprofitant la commemoració del Dia Internacional de la Dona, el sindicat UGT de Catalunya ha fet públic un informe en el qual es defineix el perfil de la dona treballadora catalana (arxiu PDF). Segons aquest informe, el 54% de les dones ocupades a Catalunya tenen un salari que no supera els mil euros mensuals.
Miro la meva nòmina, tan radiofònica ella, tan "flaixera", i penso: aquesta deu ser la meva part femenina. Això sí, gràcies a la natura, no tinc la regla.
Una abraçada a les meves companyes dones.
Això vostre sí que té mérit.

I ara, uns segons d'humor per a homes (i per a dones poc aprensives):



2 comentaris:

L'huracà pensador ha dit...

Jo m'afegeixo a la salutació a les dones. D'algunes d'elles he après les millors coses i les més valuoses.

(I ja em perdonareu si us sona cursi, però tant se m'en fot.)

Anònim ha dit...

Aquí una companya de feina.
Gràcies nois!

Boníssim, Ansonia!