======================================================================================================

dijous, de maig 24, 2007

Enhorabona

"Hola, em dic Paolo Maldini i potser em recordaran perquè vaig guanyar les copes d'Europa del 1989, 1990, 1994 i 2003. I bé, ahir dimecres, amb quasi 39 anys, vaig guanyar la cinquena. I si per mi fos, em deixaria la pell per guanyar-ne cinc més, no com d'altres, que en guanyen una i se'n van de putes un any sencer. Però bé, no vull que pensin que m'agrada criticar..."

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs sí, el fill de puta del Maldini té collons. No sé si va de putes, sent italià és possible que no li faci falta pagar per follar, però ja en podria aprendre el jar jar negre del barça. El Milan li fot ganes, tenen una estructura del club definida i cíclicament es va renovant. El Berlusconi pot resultar antipàtic, però com a president de club li fot mil patades al Lapuerta.

mrpage ha dit...

Te m'has avançat! Jo també en parlaré, estiguin atents.

Unknown ha dit...

Renovant?

Anònim ha dit...

A veure, es un dir. Més o menys que incorporen les novetats poc a poc però sense desestructurar res. I sí, aquest any han fet la pena al Calcio, però s'han endut la Champions.