======================================================================================================

dilluns, de desembre 17, 2007

Lloro o cavall?

Així com El Hormiguero es pregunta cada dia si una foto és de cul o de colze, aquest blog inicia avui (i potser acaba avui) un nou concurs.

La primera fotografia és la de Carme Chacón, candidata del PSC per Barcelona a les pròximes eleccions generals.
De què te cara la Carme Chacón? Lloro o cavall?

Entre els participants se sortejarà un viatge amb totes les despeses pagades a la zona zero de les obres de l'AVE.
Sort.

PD: I molt aviat un nou repte: home o dona? Primera fotografia, Eulàlia Vintró.

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Lluritu petit

Anònim ha dit...

Ornitorrinco.

Senyor Giménez ha dit...

Sr. Gené, ah9ir ens vam creuar i no em va veure. Jo vaig preferir no aturar-me: començava a tenir els dits morats del fred que fotia a aquelles hores del vespre.

Questionaire ha dit...

Obrellaunes.

Anònim ha dit...

No foti, on va ser? Miri que ara em sap greu.

mrpage ha dit...

A mi la Chacón em posa.

Senyor Giménez ha dit...

A Wellington amb Pujades, davant de la xurreria. El vaig veure atribolat.

Pansete ha dit...

La Chacón és un "cavalloro", igual que el "ligre" (meitat lleó, meitat tigre). Llàstima que, d'aquestes dues espècies mutants, només una s'estigui extingint...