======================================================================================================

dimecres, de maig 16, 2007

Tio llest


Feia dies que li donava voltes al cap respecte al tema. Què en diu en Sandro Rossell de tot això que està passant al Barça? Es presentarà a les pròximes eleccions? Com a candidat o com a "as a la màniga" d'un altre candidat?
No sóc l'únic que s'ho pregunta, i alguns fins i tot donen respostes:

Rosell lideraría su candidatura

(Font: Diari Sport) Sandro Rosell será el candidato a la presidencia del FC Barcelona en las elecciones de 2010 y no irá como segundo de la lista de nadie, tal y como le han propuesto algunos de los que también están estudiando acudir a los comicios. El ex vicepresidente deportivo de la entidad sigue minuciosamente el desarrollo de los acontecimientos en la entidad catalana y sigue meditando si se presentará a las urnas. Lo hará como primera espada, siempre y cuando se mantenga la actual política deportiva de la entidad, con la que no está conforme.

Según una información procedente de COM Ràdio, Rosell no está dispuesto a volver a vivir una experiencia similar a la de su etapa en el club. No quiere estar a expensas de las decisiones de otras personas y en el caso de que finalmente decida ir a las elecciones lo hará siempre como cabeza de lista.

Rosell ha sido sondeado por diferentes de los posibles candidatos para que se sume a su barco, una propuesta que Rosell no acepta porque no quiere volver a tropezar dos veces en la misma piedra.

De momento, Rosell prefiere mantenerse en un segundo plano y no interferir en el día a día del club para que los actuales responsables puedan trabajar tranquilos. Desde que abandonó la entidad, y mostró su desacuerdo con el funcionamiento de la junta, Rosell ha concendido unas pocas entrevistas en las que se ha frenado cuando se le ha preguntado su opinión sobre el estado del club.

Si no m'equivoco, en Rossell no va participar de cap manera en les eleccions passades. La raó? Suposo que el tio, que és llest, ho tenia clar: enfrontar-se a en Laporta en plena etapa triomfal del Barça era apostar pel fracàs, en canvi, enfrontar-se amb ell en un moment baix és una garantia de victòria, sobretot tenint en compte que quan ell s'encarregava dels fitxatges sí que l'encertava, i no com passa amb en Txiqui... O sigui, que el tio s'ho va muntar bé, va demostrar que sabia quines cartes tenia el rival i va decidir no apostar. Va preferir esperar a tenir una jugada millor. I que consti que no em cau bé, però el tio sap el que es fa. Ara només falta que el Barça no l'encerti en els quasi tres anys que queden fins les eleccions i que els culés no s'hagin tornat estúpidament "laportistes" com en els seu moment es van fer "nunyistes". Tan "nunyistes" que van votar un animal com Gaspart.


7 comentaris:

Unknown ha dit...

Sandro guanyarà les pròximes eleccions al Barça.

mrpage ha dit...

Si jo fos soci del Barça i es presentés el Sandro, el votaria. És un pijo asqueròs peró sap molt bé el que es fa.

set sota zero ha dit...

Aquest tio no és de fiar.

Senyor Giménez ha dit...

No. Però quin ho és?

set sota zero ha dit...

Té raó, en aquest "mundillo" del futbol, ben pocs, em sembla.

Anònim ha dit...

Sandro és gran. Bàsicament perquè de futbol en sap. Lo demés és secundari.

Unknown ha dit...

No hi ha cap president de club de futbol ni aspirant que sigui de fiar.