======================================================================================================

dimarts, de maig 15, 2007

Quan la cosa rutlla...


... després d'una setmana de bloqueig total, de pensar que no seràs capaç de treure una idea de dins d'aquella cosa que tens entre el coll i el cabell, d'imaginar-te que en qualsevol descobriran que ets un frau, de pensar que hauràs de tornar a la fàbrica, de creure que tot ha estat un somni del que ha arribat el moment de despertar...
I quan arriba de nou el moment en què els pensaments surten pràcticament sense proposar-t'ho, et preguntes: ¿cada cop que no em surten les coses a la primera he de posar-me així de tonto?
I la resposta és que sí, però no importa, perquè res no té importància quan la cosa rutlla dins el teu cap i arriba als dits i piques la tecla.


Tot funciona un altre cop.

3 comentaris:

mrpage ha dit...

Senyor Gimene, de vegades em fas por. Quan llegeixo coses com aquestes o d'altres pors i "sentiments" que has escrit, penso que jo les podria signar també. Crec que tu i jo ens assemblem força.

M'alegro que tot et vagi bé i espero que duri.

Unknown ha dit...

El pitjor de que la cosa rutlli és que acostuma a ocupar massa memòria RAM de dins de la cloca a temps complet.

Senyor Giménez ha dit...

Home Albert, me n'alegro de no estar sol en les meves estúpides desgràcies personals ;-)