======================================================================================================

dilluns, de juliol 23, 2007

Gràcies Lindsay


Un dia vaig tenir la feliç idea d'incloure en aquest blog una fotografia de la filla d'en Frank Rijkaard, la Lindsay. Cap de les meves genials idees, irrepetibles opinions ni ocurrents brometes ha aconseguit una concurrència tan gran al blog: més de 1300 persones hi han acudit des de finals d'abril al reclam que suposaven el seu nom i la seva foto.

Durant uns segons he dubtat si emprenyar-me o sentir-me agrait, però he de reconèixer que, per molt que em dolgui, mai podré competir amb ella. Perquè des del principi dels temps fins al dia de l'apocalipsi, dues tetes tiren més que dues carretes.

És per això que avui, ja posats, torno a dedicar-li aquest post.

Gràcies Lindsay Rijkaard. A veure si aquest any no deixes tan sec en Ronaldinho.

Per cert "SCARLETT JOHANSSON EN BOLAS". A veure si així hi entra més gent i se'm fa rentable posar publicitat, no?

5 comentaris:

Questionaire ha dit...

No cardi que aquest "bellezón" és la filla del rastaman de can Laporta... Ben bé que no miro mai els esports, jo!

set sota zero ha dit...

Efectivament, dues tetes tiren més que dues carretes. El que no m'explico és com 11 persones han entrat al meu bloc buscant "Margarida Minguillón"

mrpage ha dit...

Jo si que entenc perque entren buscant Margarida Minguillon al meu bloc. Si, si...

He intentat utilitzar el reclam de les busquedes. Ara veig que m'he equivocat amb els noms. "Baltasar Porcel en bolas" no em reportarà cap click.

sombretti ha dit...

I aquest empanat que surt al costat de la noia, qui és?

Senyor Giménez ha dit...

tranquil sombretti, no és el seu nóvio