======================================================================================================

dimarts, de febrer 05, 2008

Catalans universals que sovint em trobo pel carrer (II)


Sabates: 355 euros

Pantalons 150 euros

Jaqueta: 395 euros

Samarreta: 82 euros

Look progre amb barba de dies i cabell despentinat
de manera perfectament estudiada: 75 euros

Ulleres: 450 euros

La seva mirada de "ho sé, sóc en Joel Joan i tu no, oi que em saludaràs i elogiaràs la meva feina i els meus ideals?": no té preu.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hòsties, per on el veu? Perquè si es prop d'on viu vostè, no és lluny d'on visc jo, i en tal cas recuperaré la pota de cabra de sota el seient del cotxe.

Quin fill de puta més gran.

mrpage ha dit...

Veig a la foto que té el braç molt llarg. No vulgueu saber com deu tenir la polla.

Senyor Giménez ha dit...

Sovint als voltants de la Plaça Sant Jaume (li deuen venir deliris de presentar-se a President i es mira el piset) i més d'un cop a Sant Pere més Baix. Però si li trenca el cap d'una patadecabrasso després no em posi a mi de còmplice, eh?