======================================================================================================

dijous, d’abril 05, 2007

Estimació sobtada pel lloc i el moment

Un semàfor sempre saps de quin pal va, una vaca no.


Ara que, per motius que no venen al cas, m'estic convertint en un bon coneixedor de com era la vida al camp a principis dels segle passat, i tot i els bons valors i les bones ensenyances que estic extraient de la meva recerca, em veig en la necessitat de proclamar el següent:

QUINA SORT HAVER NASCUT A LA CIUTAT AL 1974 I NO AL CAMP AL 1874!

Menys vaques i més semàfors, collons!


8 comentaris:

Unknown ha dit...

Ui ui ui quan arribi el senyor Gené... (que d'acord, no té 130 anys però és de camp i n'està orgullós).

Senyor Giménez ha dit...

És que quan surto de la ciutat em ve com un atac de nervis que em fa dir coses com aquesta. No em puc controlar. Espero que Mr. Gene em sàpiga entendre.

Anònim ha dit...

Ressuscito de les meues horripilants vacances (i això que m'estic llegint Montecristo) per a dir: NO!

A les vaques tothom els hi fa cas. Als cotxes, no.

Tornaré.

Unknown ha dit...

Espero que Montecristo no sigui el causant de l'horror vacacional.

Anònim ha dit...

No, és el (mal)temps. Pot estar tranquil.

Senyor Giménez ha dit...

No s'emprenyi, home, el que passa és que el meu cos funciona amb dióxid i monóxid (mmmh, què bó!)de carboni. Quan surto de la ciutat i respiro massa oxígen se me'n va la bola.

mrpage ha dit...

Crec que ja sabem en quin programa treballa.

Surti més de ciutat. Veurà que també hi ha coses interessants.

Senyor Giménez ha dit...

Ho confesso: treballo a "Jara y sedal"